MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Saturday, November 12, 2011

kuliyah menanti

assalamualaikum....

hari ni hari ahad, bermakna esok isnin...
hari ni masih cuti, bermakna esok?? errr... esok?? mcm malas je nk sambung ayat ni... huhu... paham2 je la esok tu ape....

cuti seminggu lamanya... mm... lama ke?? tp tidak bagi aku! akan berakhir tepat pukul 12 tgh malam ini....
yang pastinya hari ini aku akan "ditransferkan" ke Sri Iskandar...

pastinya esok aku akan menatap muka lecturer2 yang ku sayangi...errr.. dengan berbaik hati memberikan assignment yang byk..... adoii...

pastinya esok aku tidak boleh duk goyang kaki, tgok tv 24 jam, tidur sesuka suki, bermain berlarian  dengan arnab kesayangan, mencekik masakan mak ku, duk on9 24 jam, mengosok gigi sambil mendengar lagu, menyapu halaman rumah sambil menyanyi.... err... ok2... sudah sudah... sampai bile2 pun xkan abis....

mulela muka aku ni..........................



kalah orang putus cinta!!


esok kuliyah akan mula "mengestartkan" dirinya...
tidak ku sangke sebegitu pantas masa berlalu (ceh! padan muka aku... xpyh nk wt ayat sedih la!)
tp yang penting assignment berjaya disiapkan... tp yang sedih.... tak dapat membaca lansung.... tu la menyesal gak bawak balik buku banyak2 mcm la kau rajin sangat nk bace sume nye,,,, eish2 mcm2 la kau ni.....

mmg aku ni orang yang berhati2... tp berhati hati aku ni pun xboleh nk pakai sgt pon.... huhu...
ingat lagi... masa cuti 4 hari... aku bawak semua buku.... dengan harapan kesemua buku2 tu aku akan khatam baca eeerrr... terer btul.... padahal cuti2 tu ko duk relek tgok tv.... berhati hati la sangat kn??  last2 menyesal kat ctu.... hahaha... ape2 je la kan....

ok lah... walaupun xsemangat mane pun nk tempuh hari esok (mungkin belum lagi).... tp... hidup perlu diteruskan.... sape lagi yang teruskan hidup kita kalau bukan kita sendiri..... (ayat tetap mcm ayat lame... ) ok2... sudah sudah la kau merepek... see yeahh... diakhiri dengan.......... alhamdulillah..... tpkan senyuman pun boleh lah! hehehe.....


No comments:

Post a Comment