MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Saturday, November 12, 2011

b.o.r.i.n.g = bohsan!!!!!

ok... baiklah.... sepanjang hari ni aku dah membazirkan masa aku dengan asik beron9, bermuka buku, dan berblog je..... sampai apa yang berlaku kt umah pon aku xtau.... huh.. dahsyat sungguh panahan on9 ni kan.... ni kalau boleh buat duit xpe la jugak.... boleh la dapat RM18 ke RM20 ke sehari....

dahsyat sampai ke malam aku duk on9 je....

byk masa aku abiskan......

termenung seketika.....


kemudian termenung lagi.......


kemudian...... ting***


dapat satu idea.........

apa kata aku tutup akaun facebook......

fikiran baik: ha... kan bagus tu... tutup la... awak tu nk blaja... buka la ms free.... (mm.. betul jgk)

fikiran jahat: hai... kau bia btul.... eleh... mcm xcaye je kau ni... ala kau blaja pun ko bole je lg buka fb ko tu... xde life lah kau ni.... kolot!

dua dua pun btul... hurmmm.... dari aku pk pasal ni baik aku pk pasal bende lain lg bgus.....

mmm... arnab???? heh!! xbg makan lg! (aku ade bela arnab).... along yang beli....
alamak lpe nk bg makan..... mak ade pesan tadi suh bagi makan......~_~ seharian dia tak makan.....
mcm mane keadaan arnab tu????? pesan? sesak nafas? sakit perut? kesiannye arnab tu...... harap harap tak jadi pape la kt arnab tu..... nk p tgok pun mcm gelap dah kt luar tu..... esok je la..... its ok kut... sbb air ade..... err.... xpe kut...kut...kn?? hehe (gelabah)..............
...............




.........................


.......................... serba salah..... errr.... tgn dinaikkan (dlm hati  berdoa)






akibat tahap bosan yang menebal 5 lagu ni aku dengar ulang2.....

kita satu by Spider
kisah dongeng by Stacy
ku milikku by Niera
falling in love by Dato' Siti Nurhaliza
count on me by Bruno Mas

aik?? nape muka aku ade kt sini??


btw... skrg ni demam cerita "cinta elysa" sampai terbawak2 dlm umah sewa aku..... haha...

pasal popuan tu npe ek dia ade kt stu?? hahaha.... jawab la sendiri... 
ok... jmpa lagi dalam entry yang seterusnya.... papai!<<<kisah cinta>>>

No comments:

Post a Comment